“I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

Tuesday 18 September 2012

HEAVEN :D

Assalammualaikum semua :D

Indahnya harini , whole day kelas cancelled . hehehe , tapi nanti masak lah kena ganti balik . walaupun aku dah bangun awal  , dah gosok baju 2 pasang ,tetiba kelas cancelled . takpelah saya maafkan encik .baguss kan perangai aku ?seronok sebab kelas cancelled .dahlah tak lama lagi nak FINAL EXAM .haa , semalam je lecturer STATISTIK aku dah tukar , baik baik puan farizah yang ajar , ni dah husband dia,encik majdi yang ajar kami semua . gelabah gila husband puan , tengok wife dia mengajar cool je .tapi aku pelik kenapa ladies ladies kat poli ni tergila gila kan dia sangat means suka cara dia mengajar.but En majdi ni aku tengok cara dia mengajar memang 100% ikut cara pembelajarn di politeknik . TERBAIK !

No comments:

Post a Comment