“I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

Tuesday 18 September 2012

CLASS PUNYA PASAL ...

Assalammualaikum semua :)

aku bengang gila hari ni sebab kelas english CANCEL . punya berebut aku bangun awal pagi tadi semata mata nak pergi kelas *taklah awal mana sebenarnya , kelas pukul8 tapi pukul7 lebih baru aku bangun* .Dah keluar bilik , on the way nak pergi kelas , tuptup ! aku dapat message daripada penolong kelas " class cancelled.pengarah call me for meeting "*message asal daripada lecturer aku* . Aku macam nak kena serang penyakit stroke pun ada .yela,punya excited semalam tido lambat semata mata nak siap kan preparation untuk harini tetiba kelas batal pulak .


lastly lepak dengan kawan-kawan dekat cafe pentadbiran , ingatkan nak balik bilik ,yela 2jam kelas cancelled . kelas seterusnya pulak pukul10 ,lama tuuu . tapi fikir-fikir balik tak payah lah masuk bilik , lepak dengan kawan lagi best , lagipun kiteorang ada benda nak discuss sikit .first time , sarapan kat poli *padahal minum air je* ,hehehe


*abaikan muka HODOH aku*

No comments:

Post a Comment