“I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

Monday 17 September 2012

ENGLISH PUNYA PASAL !

Assalammualaikum dan selamat semua ...

esok ada presentation , aku harap aku dapat lakukan dengan terbaik . kekadang ada juga terasa tension tapi aku try atasi stress aku tu dengan cara BUAT BODOH . tapi buat bodoh tu takdalah sampai semua kerja aku tak buat , aku just nervous je . esok turn aku yang ke 4 . tapi ada baik nya juga kena awal daripada turn aku yang last sekali . settle cepat tenang sikit jiwa aku . Next week , kena turun penang sebab ada assigment luar yang kena aku lakukan . banyak kerja sangat , tak lama lagi FINAL EXAM pulak . but aku bersyukur sangat sebab aku punya FINAL subjek 3 je iaitu STATISTIC,ECONOMICS and BASIC ACCOUNTING .


jam telah menunjukkan pukul12 malam . mata dah ngantuk . kalau ikut hati nak tidur tapi ada kerja yang tak di setle kan lagi . Ni lah akibatnya kalau orang buat kerja last minit . bab menghafal apa yang nak di cakapkan esok dah settle , tinggal untuk Q&N je , aku taktau nak buat soalan apa .korang ada cadangan tak ?*macamlah koranng boleh bagi aku response kan* . takpalah aku nak sambung buat kerja semula . baibai semua :) GUDNITE !

*Selamat malam semua :)*



No comments:

Post a Comment