“I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

Monday 17 September 2012

RUTIN HARIAN KU


Selamat petang semua :)

korang nak tahu tak apa benda aku buat kalau aku dah boring tahap gaban gila ? haaa,bila da boring gila dalam bilik then tengah lapar gila ,benda yang aku akan buat dengan roomate kesayanganku tu ialah MAKAN MILO . ni semua roomate aku yang ajar . boleh tahan sedaplahh . tapi kalau nak makan milo tu mula mula sekali mestilah kena iron dulu dengan seterika baru boleh makan , baru milo tu keras macam kayu *hati hati boleh jonggang gigi kalau makan milo tu *
* INILAH MILO YANG AKU CAKAP TADI*











2 comments:

  1. dah tkade makanan lain ke??hahah :P

    ReplyDelete
  2. hahahah , saja weh . sedap ,lagipun milo tu bukan aku nak buat air pun . baik aku iron then makan .ahaha

    ReplyDelete