“I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

Monday 24 September 2012

TELUK BAHANG,BATU FERRINGHI

Assalmmualaikum dan selamat petang semua :)

okay entry aku petang ni pasal trip aku dengan kawan kawan kelas ke TELUK BAHANG . serius happy gila sangat ,fun lah !! hahahah . macam macam lah kiteorang lalui kat sana .Sampi je kat pulau kiteorang pergi QUEENSBAY , cari haziq punya gitar tapi tak jumpa sebab kedai semua dah nak tutup .actually aku paling suka masa berhenti makan ,kat mana pun aku dah lupa . yang penting kiteorang da masuk pulau (pulau pinang).kiteorang berhenti makan pukul 11 lebih maybe .tak ingat .then lepas makan semua ,eva tanya kat kiteorang semua ,"korang ada tak benda yang tak puas hati ke apa ke ?",eva tanya kami sorang sorang . tiba turn aku , aku cakaplah yang aku sebenarnya tak de masalah , tapi aku just touching lah dengan korang . yela sebab petang tu sebelum kiteorang bergerak , akak aku ada call,dia suruh aku ajak lah membe membe semua tidur dekat rumah dia,kat seberang perai . aku excited kot bagi tau farah semua pasal ni . sat g aku call farah , tanya dia nak tak . tapi aku dengar suara dia cam nak tanak je . okay fine ! so aku relaxx jela . tuptup dalam kereta time on the way ke penang , aku dengar zila cakap kat eva "kita makan dalam pulau jela " sejak tu aku taleh blaa , then aku pun nangis *aku memang kuat nangis,heheh* aku nangis bukan sebab apa , sebab aku sedih teringatkan akak aku dah susah payah kemas rumah dia , dah suruh kawan kawan dia sapu rumah , dah bentang tikar untuk kiteorang tidur , tetiba tak jadi . sedih bhaiii !! dah banyak lari ni ,heheh . lepas aku cakap cam tu , aku dah tenang gila .

lepastu,masalah semua pun dah settle , dorang cakap tak best lah kalau kita nak buat kerja tapi ada yang muka ketat . selesai semua , sat g sape ek cakap , sepatutnya record .ALAMAAKKKK !!dah kena acting semula . hahaha . kiteorang pun acting balik *kiteorang kan best actor ,hahahah* .

banyak lagi actually aku nak cerita tapi tak best sebab gambar or vedio takdak . takpe , esok esok aku update lagi then aku akan masuk kan certain vedio yang TERBAIKK !!!

No comments:

Post a Comment